Belen Belediye Başkanlığı ile Çukurova Belediyeler Birliği’nin işbirliği ile belediye personeline yönelik “Kurumsal İletişim ve Kurumsal Motivasyon” konulu seminer düzenlendi.
Çukurova Belediyeler Birliği Eğitimci- Proje ve Eğitim Uzmanı Eshap Özden Topcil’in konuşmacı olduğu seminerde, kurumsal yapı ve kimlik, etkili iletişim, beden dili, takım olmak, müşteri memnuniyeti konularında personel bilgilendirildi. Seminer, verimli, keyifli ve interaktif bir şekilde gerçekleşti.
Belediyeye gelen vatandaşların misafir gibi ağırlanması gerektiğini ifade eden Topcil, hizmetin bireysel değil kurumsal ve sürekliliğinin olması gerektiğine işaret etti
Eğitimci- Proje ve Eğitim Uzmanı Eshap Özden Topcil, “Sizler bir belediye personelisiniz. Sizlerin vatandaşa karşı yaptığınız hata, sadece sizleri etkilemez. Belediyenin kurumsal kimliğini etkiler. Belediyeye gelen vatandaşın memnun olarak kurumdan ayrılması ise tüm personelin başarısı olarak kuruma yansır. Bir işi ücreti karşılığında yapıyorsanız siz alanınızda profesyonelsiniz demektir.” Dedi.
Güleryüz ve tebessümün verilen hizmetteki önemine vurgu yapan Topcil, yönetim kadrosunun alt birimlerimdeki personele de motive edici davranışlarda bulunması gerektiğini vurguladı. ÇBB Eğitimci- Proje ve Eğitim Uzmanı Eshap Özden Topcil’in kurumsal iletişimi başarılı, motivasyonu yüksek çalışmanın kurumsallığı pekiştireceğini söyledi.
Belediye Başkanı Adnan Vurucu; Seminer sonunda çalışmalarından dolayı ÇBB ekibine teşekkür ederek günün anısına çiçek ve armağan sundu. Başkan Vurucu, belediyecilikte kurumsallığın önemine dikkat çekerek personelin her alanda donanımlı, başarılı olması için çalışmalara devam edeceklerini söyledi.
Belen Belediye Başkanı Adnan Vurucu, seminer öncesi Personel Müdürü Ferdi Ölmez, ÇBB Müdürü Demet, Avşar, ÇBB Eğitimci- Proje ve Eğitim Uzmanı Eshap Özden Topcil’i makamında ağırladı.
Belediyecilik hizmetleri ve kurumsallık ile ilgili sohbet eden ÇBB Müdürü Demet Avşar, Belen Belediye Başkanı Adnan Vurucu’ya ÇBB adına hediye sundu.
Siz de fikrinizi belirtin